|
|
|
|
Karachi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karachi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karachi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karachi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karachi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 22:26, 13 Wrz 2006 Temat postu: Lepsze |
|
Ale to jest lepsze bo nie trzeba nic przełączać bo jest w 1 Poscie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Endriu |
Wysłany: Śro 22:15, 13 Wrz 2006 Temat postu: ale postów |
|
ale żeś sobie postów tym nabił =] ale spoko jak ktoś nie ma na swoim kompie www.tibia.pl to może wejść i po oglądać gdzie jest sklep z bronią czy z runkami =] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 21:25, 13 Wrz 2006 Temat postu: Venore |
|
Oznaczenie Opis
d,P,K,L Depo
Poczta, NPC Dove
Czary dla rycerzy i paladynów, NPC Asrak
Hazard, NPC Zebron
Hard Rock Tavern, NPC Maria i NPC Urkalio
Jedzenie, NPC Boozer
B Dom bogaczy
NPC Odemara - kupuje i sprzedaje klejnoty itp.
NPC Rokyn - wymiana pieniędzy
NPC Carina - Sprzedaje biżuterie
C Portal, wejdź w niego, a staniesz się mieszkańcem miasta
T Świątynia
S Statek
D Czary dla Druidów, NPC Smiley
M Czary dla Magów, NPC Chatterbone
1 Wejścia do miasta
2 Sklepy magiczne, NPC Frans i NPC Digger
3 Steel House
NPC Romella - bronie do walki w zwarciu
NPC Xed - bronie dystansowe
NPC Yanni - pancerze
4 Ekwipunek:
NPC Chephan - sprzęt do gotowania
NPC Julian - instrumenty
NPC Nelliem - sprzęt ogrodowy
NPC Shiantis - różne rzeczy
NPC Leeland - właściciel
5 Magazyn Crunors
NPC Rodney - owoce
NPC Livielle - egzotyczne owoce
NPC Rose - kwiaty
NPC Talesia - właściciel
6 Plang i Treasurecheast; NPC Allen, NPC Borkas i NPC Yulas sprzedają meble
7 Więzienie i koszary, NPC Sylvester
8 Doki
9 Miejsce do wędkowania
10 Dress for Success, Hugo Chief; Ubrania, sprzedają tu NPC Aldo i NPC Norbert; NPC Hugo - właściciel
11 NPC Ashtamor; sprzedaje rózne flakoniki i amfory |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 21:24, 13 Wrz 2006 Temat postu: Thais |
|
Oznaczenie Opis
d Depo
Poczta, NPC Benjamin
C Świątynia
S Statek
D Gildia druidów
B Bank, NPC Suzy
M Gildia Czarodziejów, NPC Muriel, NPC Lungelen
L Gildia Paladynów, NPC Elane
K Gildia Rycerzy, NPC Gregor
1 Brama. Główna droga do innych miast
2 Brama. Droga do jaskini trolli
3 Brama
4 Brama. Droga na fibulę
5 Młyn
6 Meble
7 Szachy
8 Zamek. NPC Bozo, NPC King Tibianus
9 Kościół, NPC Lynda
10 Tawerna Froda, NPC Frodo
11 Kowal NPC Sam, kupuje i sprzedaje broń i pancerze
12 Piekarnia
13 Sklep z ekwipunkiem, NPC Gorn
14 zagroda świń, Farma, brama owiec + Budynki Gospodarcze, NPCs małżenstwo McRonald
15 Siedziba Królewskiej Armii, NPC Chester Kahs
16 Starożytna Świątynia (wejście do podziemi)
17 Sklep Jubilerski, NPC Hanna
18 Sklep Magiczny, NPC Xodet
19 Sklep Muzyczny, NPC Quero
20 Królewski Myśliwy
21 Biuro Szeryfa
22 Hotel
23 Asystent Durina , NPC Oswald
+ Cmentarz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 21:24, 13 Wrz 2006 Temat postu: Rookgaard |
|
Oznaczenie Opis
1 Świątynia. Tutaj możesz znaleźć mnicha imieniem Cipfried. Czyż jego imię nie przypomina CIP Friend ? CIPowie (autorzy Tibii) stworzyli go, by pomagał początkującym graczom lecząc ich gry są poważnie ranni lub zatruci.
2 Lily sprzedaje tutaj runy antidotum, które wyleczą cię z zatrucia. Skupuje ona także jagody płacąc 1 gp za 5 sztuk.
3 Młyn. Willie skupuje i sprzedaje tutaj jedzenie. Tutaj także możesz zmielić zboże na mąkę.
4 Sklep Al Dee. Tutaj możesz kupić przeróżny ekwipunek dla poszukiwaczy przygód takich, jak ty. Al Dee jako jedyny ma jeszcze kilka kilofów do sprzedania, a raczej do zamienienia za małe toporki.
5 Wyjście z miasta. Polnuje go Dallheim, który, podobnie jak Cipfried, może cię także wyleczyć
6 Norma sprzedaje tutaj przeróżny ekwipunek. Obsługuje ona wyłącznie klientów premium.
7 Akademia i biblioteka. Tutaj Seymor może zlecić ci twoje pierwsze zadanie - zabicie szczura. W tym budynku znajduje się także wyrocznia, która po uzyskaniu przez ciebie 8 poziomu pomoże ci dostać się do Venore, Thais, Carlin lub Edron oraz wybrać ci profesję.
8 Kolejny sklep z zaopatrzeniem. Właścicielem sklepu jest Obi. Na piętrze znajduje się drugie stoisko, na którym na przemian sprzedają Dixi i Vendor.
9 Tom the Tanner skupuje tutaj świeże zwłoki szczurów, królików i wilków, z których podobno przyrządza uczty dla swoich klientów.
10 Lee'della handluje tutaj przeróżnym sprzętem. Pod jej sklepem znajdziesz także zejście do kanałów pełnych szczurów.
11 Billy pomaga WIlliemu w handlu jedzeniem
12 Wyrocznia, która po uzyskaniu przez ciebie 8 poziomu pomoże ci dostać się do Kazordoon, Ab'Dendriel lub Darashii oraz wybrać ci profesję
13 Ślepy ork. Jeśli wiesz, jak z nim porozmawiać, możesz u niego kupić sprzęt nie dostępny w innych sklepach
14 Loui - ten mnich chyba zwariował i panicznie boi się królików w pobliskiej dziurze twierdząc, że to jakieś bestie zamienione w króliki
15 Hyacinth sporządza tutaj mikstury lecznicze, które sprzedaje po 60 gp.
A W tutejszej grocie znajdują się stare katakumby, w których można znaleźć kilka szkieletów
B Wieża orków. Tutaj znajdziesz zarówno zwykłe orki, jak i orc spearmana
C Jaskinia pająków. W tych obszernych grotach znajdziesz zarówno zwykłe pająki, jak i trujące. Na samym końcu groty znajdziesz także jednego rotworma
D Wieża trolli (południowa)
E Łąka niedźwiedzi. Co najmniej 2 niedźwiedzie mieszkają w tym obszarze
F Most nad rzeką
G Polana. Tutaj pasie się całkiem spora grupka jeleni
H Wieża trolli (północna)
I Grota pająków. Jest to rozległy kompleks jaskiń łączących się z lokacją S oraz X
J Jaskinia wilków
K Jaskinia niedźwiedzi. Stąd także można dotrzeć do ciała smoka (patrz dalej)
L Groby. Rozkopując dolną część środkowego grobu możesz zejść na dół. Tutaj znajdziesz kilka szkieletów, a dalej całkiem sporą ilość rotwormów (po linie w górę lub za poision fieldami)
M Przejście podziemne przez rzekę. A w przejściu kilka bugów
N Wilki
P Jaskinia z trollami, goblinami, i nie tylko.
R Jaskinia węży
S zejście do sporego kompleksu jaskiń łączących się z lokalizacjami I oraz X. Tutaj można znaleźć poison spidery, orki, trolle, wilki i minotaury
T Groby. Środkowy można rozkopać, by dostać się do kilku szkieletów.
U Niedźwiedź
W Za drzewem jest tutaj do rozkopania dziura, którą można dostać się do kilku szkieletów.
x tunel, dzięki któremu można wydostać się z miasta nawet na 1 poziomie. Nie zalecam jednak tej drogi, bo jest tam spora ilość potworów, które z łatwizną zabiją pierwszopoziomowe postacie
o zejścia do kanałów miejskich. Tutaj znajdziesz sporo szczurów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 21:23, 13 Wrz 2006 Temat postu: Port Hope |
|
Oznaczenie Opis
d Depo, na górze chyba wszystkie sklepy w mieście
T Temple, portal of citizenship na górze
f przewoźnicy, przewożą po mieście
1 Siedziba straży miejskiej
2 Karczma, gildia rycerzy pod ziemią, gildie magów, druidów i paladynów na górze. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 21:21, 13 Wrz 2006 Temat postu: Plains of Havoc |
|
Oznaczenie Opis
1 Klan minotaurów. Można tu spotkać wszystkie rodzaje, począwszy od zwykłych, porzez archery, guardy, a na magach skończywszy. Radzę omijać ten teren daleko z prawej lub lewej strony.
2 Dwa Giant Spidery żyją na tej skale. na szczęście nie schodzą na dół.
3 Posterunek - w tutejszych 2 niewielkich jaskiniach żyją głównie cyklopy, wspomagane jednak przez minotaury (zwykłe, archery i guardy).
4 Dół śmierci - do skorpionów żyjących w tym dole wrzucani są wszyscy schwytani żywcem.
5 Nizina - teren tutaj jest niemal niezamieszkały, nie licząc kilku Poison Spiderów, Ghuli i Szkeletonów. Paladyni mogą tutaj lurować Giant Spidery by móc łatwiej manewrować i uciekać przed nimi.
6 Wyżyna - ten teren jest patrolowany przez grupę cyklopów i minotaurów wychodzących z jaskini nieopodal.
7 Świątynia - tutaj możesz się schronić, gdy zrobi się za trudno.
8 Cmentarz - wiele nieumarłych można tutaj spotkać. Na szczęście żadnych Demon Skeletonów.
9 Giant Spidery - Dwa Olbrzymie Pająki czekają tutaj na zbłąkanych podróżników. Wcześniej możesz spotkać także Demon Skeletona.
10 Dziura z Giant Spiderami - mało widoczna, dzięki czemu można łatwo wpaść do dziury uciekając przed czymś.
11 Krzaki - oprócz kilku skorpionów można tu także znaleźć dziurę prowadzącą dojaskini z kilkoma Dragonami i Dragon Lordami. Podobno gdzieś poniżej ktoś zgubił klucz do Knight Watch Tower.
12 Posterunek Orków - spora grupa orków, w skład której wchodzą spearmani, shamani, berserkerzy i liderzy patroluje ten teren.
13 Leże Smoków - Tutaj rezyduje smok. Ten, kto posiada kilof, może tutaj także wykopać dziurę do większej ilości smoków. Trzeba się przeciągnąć lekko w kierunku południowym nad morzem i kopać.
14 Miejsce spotkań łowców - często można tutaj spotkać hunterów.
15 Giant Spidery - Co najmniej trzy Giant Spidery można spotkać w tych okolicach. By bezpieczniej polować, luruj je stąd.
16 Elfy - Trzy Elf Scouty są tutaj. Pewnie ci elfi zwiadowcy zabłądzili, pokaż im szybszą drogę do domu
17 Knight Watch Tower - tylko nieliczni Tibijczycy wiedzą, jak się tam dostać.
18 Nekrohouse - wbrew nazwie, w tych ruinach nie żyje żaden nekromanta. Można jednak tutaj spotkać wiele różnych nieumarłych, w tym Demon Skeletony.
19 Przeklęty cmentarz - można tutaj spotkać Ghule, Skeletony oraz Demon Skeletony.
20 Wyspa mgieł - zwana także wyspą druidów, ponieważ tylko druidzi mogą wejść na tą wyspę przez teleport chroniony przez grupę orków (patrz miejsce 12). Na wyspie nie ma żadnych potworów, są za to róże i jabłka. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 21:20, 13 Wrz 2006 Temat postu: Outlaw Camp |
|
Oznaczenie Opis
1 Wejście, chronione przez kilku Wild Warriorów
2 NPC Snake Eye, bar
3 NPC H.L., broń, zbroje i inne. Nie obsługuje kobiet!
4 Wieże obserwacyjne
5 Outlaw Castle, guildhall
6 Wejście do podziemi, uważaj na Hunterów i Wild Warrirów!
7 Ruiny
8 Latarnia i wieża obserwacyjna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 21:19, 13 Wrz 2006 Temat postu: Mintwalin |
|
Oznaczenie Opis
1 Główna brama i główne wejście do imperium Minotaurów.
2 Brama zachodnia
3 Więzienie
4 Młyn, obok pole zboża
5 Król prawie wszystkich minotaurów, Markwin
6 Park miejski
7 Jadalnia
8 Sala tronowa (piętro wyżej)
9 Brama północna
10 Most zwodzony
11 Stare ruiny miasta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dendrag |
Wysłany: Śro 21:18, 13 Wrz 2006 Temat postu: Kazordoon |
|
Oznaczenie Opis
1 Imperator Kruzak
2 Schronienie i droga ucieczki dla Imperatora. Można tędy spaść odrazu na poziom 0
3 Skarpiec Imperatora, zawiera wiele słynnych skarbów.
M Gildia Czarodziejów, NPC Etzel oraz wejście do Biblioteki
4 Baraki. NPC Tulf i wejście do baraków właściwych (kilka niebezpiecznych krasnoludów piętro wyżej)
6 Arena walk
d Depo i poczta, NPC Lokur
K Gildia rycerzy, NPC Duria
B Bank i jubiler, NPC Tezila
7 Sklep z ekwipunkiem, NPC Bezil, NPC Nezil
8 Sklep z bronią, NPC Uzgod
9 Sklep ze zbrojami, NPC Kroox
10 Karczma, NPC Jimbin, NPC Maryza
11 Farma Rotwormów, NPC Humgolf
12 Wejście do miasta
C Zejście do portalu. Wejdź w niego, a staniesz się mieszkańcem miasta
T Świątynia
13 Zejście do Technomancera, NPC Talphion
14 Farmy grzybów
15 Browar. Tu robione jest piwo z grzybów
16 Drużyna Dzikich Toporów (żadnych NPC)
17 Sale zabaw (Szachy, Kółko i krzyżyk itp.)
18 Droga do łodzi parowej, stamtąd można dostać się na Cormaye. Jeśli dobrze pójdziesz, po drodze tylko zwykłe krasnoludy, jeśli źle, równierz Soldiry i Guardy, więc uważaj. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|